martes, 14 de julio de 2009

O TRABALLO DIGNIFICA

"O traballo dignifica" é unha frase que se usa moito,sobre todo para quedar ben.Eu máis ben penso que "O traballo cansa",que é unha frase menos transcendente pero moito máis certa.De hai que a miña vida laboral xirase cara o emprego publico,que tamen cansa,pero menos...
Cando me preguntan que fago eu digo que "dou numeros para o sergas".Unha das respostas e "claro, funsionario".Quen o dera!!! eu son máis ben un pseudo-funcionario:rascome as pelotas igual que eles pero sin vacacións,trienios nin cousas chulas de esas.Eu penso en min como en un(e vouno por en maiusculas)"FUNSIONARIO DE JARRAFÓN".

Esta historia foi en todo momento encarrilada a faservos boas persoas,a que cando leades esto atopedes que sabedes unha cousa máis,que sodes mellores persoas.Esta "parabola" sobre o traballo era para crear ambiente, hai vai o consello:"bebede Jin Bean que non dan jarrafon"

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Dani, realmente o traballo non dignifica, pero tampouco é que canse. El Concepto: o transfondo do traballo ben sendo un tema económico, non físico nin moral. Todos traballamos pola pasta (e canta mais mellor), non porque pensemos que estemos facendo algo ben que vai servir de algo, senon pola codiciadanómina de final de mes.

Ahí queda eso.

Marcos (todo pola pasta)

Anónimo dijo...

VOS NON TENDES NIN PUTA IDEA DO QUE É TRABALLAR.

SODES ¡BORRALLA!

Irma Vep dijo...

non daniel, o traballo non dignifica, o traballo edifica.

Anónimo dijo...

Tras este finde, e comprobar os experimentos de bebr Jean Been, otraballo non dignifica, trastorna!!
Deixa de traballar que te leva polo mal camiño.

Marcos

Anónimo dijo...

Non se vos pode deixar solos.

EL GRAVE.